Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Доставка у відділення "Нової пошти" - згідно з тарифами перевізника
Способи оплати
Гарантія:
Що потрібно зробити для того, щоб повернути товар по гарантії:
зателефонувати нам і попередити, що ви збираєтесь привезти товар для повернення по гарантії;
ознайомитись із гарантійним талоном, адже у кожного виробника (імпортера) є свої особливості в процедурі підтвердження гарантійного випадку.
Якщо у вас виникли питання у процесі ознайомлення - наші спеціалісти з радістю допоможуть та підскажуть;
звернутися до сервісного центру
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.
зателефонувати нам і попередити, що ви збираєтесь привезти товар для повернення по гарантії;
ознайомитись із гарантійним талоном, адже у кожного виробника (імпортера) є свої особливості в процедурі підтвердження гарантійного випадку.
Якщо у вас виникли питання у процесі ознайомлення - наші спеціалісти з радістю допоможуть та підскажуть;
звернутися до сервісного центру
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.